Tuesday, 28 February 2017

Ketagih

Melihat kepada tajuk entri aku pada hari ini, aku pasti setiap orang akan terfikir mengenai dadah, rokok dan seumpamanya, tetapi bukanlah dadah atau rokok yang aku maksudkan di sini. Hari ini aku ingin berkongsi dengan kalian semua mengenai masalah ketagihan aku terhadap kafein. Bercakap soal kafein, pasti kalian akan terfikir mengenai kopi, bukan? Untuk pengetahuan semua, pada awalnya, aku tidak begitu menggemari kopi kerana ia membuat aku berasa pening. Selain menyebabkan bau nafas yang kurang menyenangkan, aku juga tidak suka akan kopi kerana kandungan kafein di dalamnya yang cukup tinggi. Walaubagaimanapun, lama-kelamaan, aku jatuh cinta akan kopi kerana rasanya yang cukup enak! Antara minum kopi yang menjadi kegemaranku ialah latte, mocha dan cappucino, Sebagai bukti untuk menunjukkan bahawa aku merupakan penggemar kopi yang tegar, jadi, aku sertakan di sini sekeping gambar yang aku ambil petang tadi sewaktu menjamah minuman petang. Sehingga berjumpa lagi di entri seterusnya. 

No comments:

Post a Comment