Thursday, 9 March 2017

Rockstarz Burger

Assalammualaikum.

Ini bukan iklan berbayar.

Oleh sebab aku baik hati, jadi hari ini aku ingin mempromosikan sebuah restoran burger ala hipster yang terletak di Sungai Ara, Penang. Sebelum aku melalut lebih panjang, aku ingin ingatkan sekali lagi bahawa ini bukan iklan berbayar. Aku tidak disogok atau menerima sesen pun daripada pemilik restoran tersebut untuk mengiklankan restorannya di sini. Restoran burger yang aku maksudkan di sini dikenali sebagai Rockstarz Burger. Jika kalian perasan, aku ada menyebutnya dalam entriku sebelum ini, dan untuk pengetahuan kalian, semalam merupakan kali kedua aku menikmati hidangan makan malamku di situ. 

Rockstarz Burger menawarkan pelbagai hidangan burger yang cukup enak. Oleh sebab nama-nama burgernya agak susah untuk melekat di fikiranku, jadi aku hanya akan senaraikan beberapa burger sahaja. Antaranya, ialah The Rockstarz, The Metallicheeze, The Santanaz, dan The Carbonara Romance. Oleh sebab aku hanya pernah berkunjung ke restoran tersebut sebanyak dua kali, jadi aku belum sempat merasai kesemua burger-burger yang terdapat di situ. Antara kesemua burger yang pernah aku rasa, aku paling menggemari The Metallicheeze. Rasa daging bakarnya memang cukup enak, ditambah pula dengan cheesenya yang melimpah ruah. Walaubagaimanapun, aku kurang menggemari The Carbonara Romance kerana sos carbonaranya agak cair.

The Carbonara Romance

The Metallicheeze

The Rockstarz







No comments:

Post a Comment