Wednesday, 29 March 2017

Teruja

Rancanganku untuk diet gagal lagi. Hari ini aku telah mencabar diriku untuk makan pecal di Kafe Restu. Aku berasa agak menyesal selepas makan pecal tersebut. Ini kerana kepedasan kuah sambalnya membuatkan mulutku berasa kebas. Oleh itu, aku berjanji bahawa aku tidak akan lagi membeli pecal di Kafe Restu. Sejujurnya, aku lebih sukakan pecal Tekun kerana ia tidak terlampau pedas seperti pecal Restu. Lidahku juga tidak berasa kebas sebaik sahaja sambalnya terkena pada lidahku. Tetapi, sebagai seorang yang gemarkan makanan pedas, aku dan dua orang rakanku telah bercadang untuk ke Classic Steamboat pagi esok. Ini kerana kami bertiga telah lama mengidam untuk makan tomyam seafood. Tolong doakan semoga rancangan kami berjalan dengan lancar esok hari. Amin,

No comments:

Post a Comment